اجرای طرح‌های حمایتی و سلامت‌محور در مرکز ترک اعتیاد اروند شهرستان باوی

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، تیم اورژانس اجتماعی شهرستان باوی با هدف حمایت از سلامت روان و جسم مددجویان، دو اقدام ویژه را در مرکز ترک اعتیاد «اروند» به اجرا درآورد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،در بخش نخست، کارشناسان اورژانس اجتماعی با برگزاری جلسات مشاوره فردی، فضایی امن و حمایتی برای طرح دغدغه‌ها و تقویت انگیزه مددجویان فراهم کردند تا مسیر بهبودی برای این عزیزان هموارتر شود.

در بخش دوم، با مشارکت اداره بهزیستی و مرکز ترک اعتیاد اروند و با همراهی ارزشمند کارشناس شبکه بهداشت شهرستان، طرح غربالگری و تست HIV جهت افزایش آگاهی و ارتقای سلامت عمومی در میان مقیمان مرکز اجرا شد.

علی الهایی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان باوی، ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران این برنامه‌ها، تأکید کرد:سلامت‌روان و جسم، زیربنای اصلی بازتوانی موفق است. ما در اداره بهزیستی باوی مصمم هستیم تا با هم‌افزایی نهادهای مسئول و تداوم چنین اقدامات تخصصی، نه تنها در مسیر کاهش آسیب، بلکه برای بازگشت عزتمندانه افراد به کانون خانواده و جامعه، گام‌های عملی و مؤثری برداریم.

این اقدامات نشان‌دهنده تعهد مجموعه بهزیستی و اورژانس اجتماعی شهرستان باوی برای ارتقای سلامت فردی و اجتماعی است.

کد خبر 190123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد